Wyzwanie KontrasTon - Różowy&Niebieski


Tym razem nowe wyzwanie z serii ContrasTon. Polega ono na zestawieniu kilku kolorów, jak na razie zacznijmy od dwóch. Mamy nadzieje że pokażecie nam propozycje prac z przewagą różu i błękitu. Możecie używać dowolnych odcieni tych kolorów oraz niewielkich dodatków w innej kolorystyce.
Jeśli bierzesz udział w wyzwaniu, wklej i podlinkuj poniższy
baner na pasku bocznym swojego bloga.

Wykonane przez Was prace zgłaszajcie za pomocą Linkette (Add your link na końcu posta)
Name – imię lub pseudonim
Image Link – link do zdjęcia z pracą
oraz
Website Link – link do konkretnego posta Na Twoim blogu
Jeśli nie posiadasz bloga a chcesz wziąć udział w wyzwaniu wyślij zdjęcie swojej pracy na projektantki kufra@gmail.com.


Annalice



Miejsce do zgłaszania prac biżuteryjnych. (Nagroda bon o wartości 20 zł)


Tutaj możecie zgłaszać inne prace. (Nagroda niespodzianka)



11 komentarze:

  1. Ahhh moje ulubione kolory!!! :) To ja lece czarować :) ... ;( ale najpierw dentysta ;( masakra!!! Trzymajcie kciuki, abym przeżyła to spotkanie z dentystą sadystą ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się że trafiło na Twoje ulubione =) Trzymam kciuki, dasz rade! Powodzenia i miłego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Jestem pierwsza, bo nie mogłam się doczekać dzisiejszego dzionka i już w nocy, między godziną 1:20 a 2:30 stworzyłam oto tą, moją broszkę Pink & Blue :) I oto ona :) Pozdrowionka dla Wszystkich! I dla organizatorek ogromne podziękowania za takie fajne wyzwanka, które dodają mi pałerka do tworzenia i do nowych inspirujących mnie pomysłów!!! Dzięki wielkie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za zgłoszenie pracy. Cieszę się że wyzwania spotykają się z tak miłym odbiorem. Pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa i jeszcze mała prośba. Nie wiem czy można tak zrobić, jak teraz robię to ja (z góry sorki)... Chciałabym zaprosić wszystkie koleżanki na Wyzwanko wymiankowe na moim blogu. A jeśli nie macie czasiku na moje wyzwanko, to proszę Was chociażby o przeczytanie notatki i obejrzenie filmiku z którym związane jest moje wyzwanko. dziękuję serdecznie i przesyłam buziaki dla Wszystkich. Papatki :)

    A to link do mojego posika:

    http://teczowa-kraina.blogspot.com/2011/08/wyzwankowo-i-wymiankowo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam mój naszyjnik. Co prawda pokazałam go wczoraj, ale dopiero dziś zobaczyłam temat wyzwania. Wyczułam go chyba ;-) Konsultowałam się z jedną z Projektantek i chyba otrzymam dyspensę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. MagiA pomyliły Ci się kategorie :) wkleiłaś na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się w ostatniej chwili :)
    http://aniajura.blogspot.com/2011/09/w-ostatniej-chwili.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze ja się załapałam :)
    http://sposobyna.blogspot.com/2011/09/wyzwanie-w-kreatywnym-kufrze.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też pomyliłam kategorie... Mam nadzieję,że nie zostanę zdyskwalifikowana...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zostaniesz nie martw się. Nic się nie stało, w końcu nie myli się tylko ten, co nic nie robi =)

    OdpowiedzUsuń

 

Mollie Potrafi

Obserwatorzy